WEEKEND PEOPLE
2014 -食べること、話すこと、笑うこと、心地よく暮らすことと
装うことが素敵に共鳴しあう、スタイルのあるブランド
そんな、今の私たちに寄り添うようなコンセプトの「WEEKEND PEOPLE」というブランドの立ち上げからアートディレクションを担当しています。
「デリシャスファッション」というテーマを設け、視覚はもちろん、香りや手ざわり、味や音も(!)感じられるような、五感を刺激する表現を目指しました。
*「WEEKEND PEOPLE」は、神戸に本社を置くダイレクトマーケティング会社「フェリシモ」が発行する通販カタログ「&myera」の中におさまっています。
art direction: yosuke okita
logo design: michio yokoyama
client: 株式会社フェリシモ
WEEKEND PEOPLE
2014 -I am in charge of the art direction of a brand-new fashion brand "WEEKEND PEOPLE".
The concept of the brand is "Enjoy a pleasant life with food, conversation and clothing.".
We named the style of this brand "delicious fashion" and I set the goal to take pictures that people can feel not only the visual stimulation but also the taste, smell and sound(!) through the pictures on the catalog.
*"WEEKEND PEOPLE" is in "&myera", a fashionable mail-order catalog published by a Kobe-based direct marketing company FELISSIMO CORPORATION.